ŁAŃCUT
2015.03.12 13:47
Łańcucka firma Lancerto zajęła I miejsce w rankingu Daymaker Index 2015, zyskując tym samym miano firmy obsługującej Klientów najlepiej w Polsce.
Daymaker Poland przebadało 820 sklepów należących do 158 sieci handlowych działających w 18 branżach pod względem jakości obsługi klienta i wybrało najlepszą markę - Lancerto. Założona w 2008 roku w Łańcucie firma specjalizująca się w modzie męskiej, pokonała takie marki jak ZARA, Massimo Dutti, Douglas, Vision Express czy Reebok.
Badania Daymaker Index prowadzone są co roku na terenie Polski, Szwecji, Czech i Norwegii. W ubiegłym roku łańcucka firma została uznana za lidera w segmencie sklepów odzieżowych i wicelidera w ogólnej klasyfikacji.
Badanie prowadzone jest na zasadach mystery shoppingu (tajemniczy klient). W sklepach pojawia się osoba, której zadaniem jest obserwacja i analiza jakości obsługi.
red
REKLAMA
6 głosów
Tytuł lidera jakości obsługi klienta dla Lancerto, 4.6667 out of 5 based on 6 ratings
Na forum istnieje możliwość oceny wypowiedzi, można oddawać głosy pozytywne jak i negatywne.
Ostatnio dodane komentarze
85c-f46
|
~ Łuki Witam, zapraszam również do sklepu online.
15 października 2015
+2
-0
|
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu lancut.gada.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP.
Zaloguj/Zarejestruj się.